wtorek, 18 czerwca 2013

Season of mists

Nareszcie mam więcej wolnego czasu, by w końcu skończyć ze zdjęciami z Karpacza. Odhaczenie pozycji szkoła na mojej liście priorytetów daje mi nadzieje na jakieś artystyczne projekty, które zacznę i skończę (no chciałabym).
Całkiem nadaje się na ilustrację do tytułu bloga. Słowo whiteout nie ma konkretnego tłumaczenia na polski. To taki fajny termin umowny, który można interpretować sobie samemu.
Dodam, że mgły zawsze mnie kręciły, próbowałam kilkukrotnie wstawać na wschód słońca by je złapać, jednak zdjęcia mnie niezbyt satysfakcjonowały.
Mgliste Karkonosze, do których zawędrowałam w czasie majówki. Pomimo, iż byłam w Karpaczu niezliczoną ilość razy, o różnych porach roku (może oprócz zimy, na deskę tam nigdy nie pojechałam), nigdy jeszcze nie chodziłam w tak gęstej mgle. Miejscowo widoczność ograniczała się do kilku metrów. Las wyglądał mistycznie, mrocznie, jakby wyjęty z filmu Tolkiena. Miejscami też wyczuwałam klimat Skyrim, tylko bez smoków. (zagrałabym znowu. bardzo zaniedbałam ostatnio swojego wewnętrznego nerda serialowego, growy i tak pokazywał się epizodycznie. za to czytam. dużo. Nabokov, Eugenides, Lovecraft, Dostojewski, Suskind byli niedawno lub wciąż są obecni na mojej półce. Nadrabiam zaległości z rysunku. Ta część tekstu jest dygresją wobec dygresji, gdyż publikuję to jakiś miesiąc po napisaniu pierwszych zdań. Sprawy sie zdezaktualizowały. Mam obecnie rekordowo niskie zaległości z rysunku. 2 rysunki nieoddane! No i książki poszły w bok na rzecz seriali. 
Dygresja jest słowem kluczem do dzisiejszej notki. Fotograficznie zostaje jednak w temacie.
http://www.youtube.com/watch?v=BIONhir6Xew&list=PL135C44B69CE1DD42

Dla klimatu.
To może zacznę od moich ulubionych fotek z lasu.
Enjoy.









ten sam temat co pierwsze zdjęcie, wersja estetyczna b&w


The Hania series
to zdjęcie zyskało dopiero przy obróbce raw-u,
przy pierwszym przeglądzie nie zwróciłam na nie specjalnie uwagi a teraz jest
jednym z moich ulubionych shotów ;) 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz